De familie

6 november 2016 - Melbourne, Australië

Mijn gastfamilie is fantastisch! Ze zijn zo warm en zien mij niet als hun aupair, maar als een grote zus voor de jongens, dat zorgt er echt voor dat ik mij meteen welkom voelde.

Het gezin bestaat uit papa Bronson, mama Ilana en vier (4!) zonen:

- Jordan (7)

- Toby (5)

- Tweeling Jamie & Benjamin (Benji zoals iedereen hem noemt) (16 maanden)

Bronson werkt in de stad, hij is ingenieur en ontwikkelt grote gebouwen voor bedrijven en flats. Ilana werkte tot ze zwanger was van de tweeling, nu blijft ze thuis. Als de tweeling naar school gaat, zal zij terug werken.

Ilana haar ouders zijn ook schatten van mensen, de kinderen noemen hen Nana & Oppa. Ze werken allebei nog, ze hebben een zaak in beddengoed ed. verspreid over heel Australie.

Ilana heeft ook 2 zussen: Lisa en Romy. Lisa heeft 2 schatten van kinderen (Eden,3 & Macy, bijna 2). Romy organiseert kinderfeestjes en heeft ook haar eigen music class, heel leuk om naar toe te gaan!

Bronson heeft een broer en een zus. Zijn broer, Anton, is mijn leeftijd. Hij komt soms bij ons om met de kinderen te spelen, superlief! Ik kreeg ook een fiets van hem omdat ik graag een fiets had om alles te verkennen :)

De zus van Bronson heb ik(nog) niet ontmoet, ze woont in de Verenigde Staten.

1. Tante Carla:
    6 november 2016
    Heel fijn om af en toe iets te lezen/zien van je nieuwe leven, ver van Welle.
  2. Sarah:
    Fantastisch wat je doet!
    Leuke foto's & schattige kids.
    Geniet verder met volle teugen
  3. Babs:
    6 november 2016
    Je hebt duidelijk de juiste keuze gemaakt! Je ziet er gelukkig uit!!!!! Ps bezorg je me je adres eens want Liza wilt je graag een brief schrijven
  4. Papa:
    10 november 2016
    Valleken,
    Leuk om ook te zien op deze manier hoe jij je ginder in je sas voelt,we zijn hier allemaal(je fam. en je vrienden)blij dat het je voor de wind gaat(misschien toch eens gaan zeilen ginder)
    Ik heb wel enkele keren per dag meestal contact met je via whats app maar dit vind ik ook zeer leuk.
    Grts
    Papa
  5. Petrus Ingrid:
    3 januari 2017
    Yes ben eindelijk op je blog geraakt ! tot gauw xx